Samen met Debbie heb ik binnen de bank het traject Excellente Klantbeleving opgezet. Gericht op het optimale warme welkom en het creƫren van bewustzijn bij de medewerkers rondom hun eigen invloed hierop.

Debbie is in staat om medewerkers op een hele positieve manier feedback terug te geven op hun houding en gedrag. Ze is hierin gericht op het positieve en de kwaliteiten die een ieder mee brengt. Daarnaast is ze heel goed in het lezen van mensen waardoor ze snel bij iemand binnenkomt. Door deze positieve aanpak heeft dit verandertraject voor iedereen een positieve uitwerking gehad.

Ik heb heel fijn met Debbie samengewerkt. Ze heeft in het begin goed in kaart gebracht waar ik als opdrachtgever naar toe wilde en welke stappen we daar voor dienden te nemen. Gedurende het traject hebben we geregeld contact gehad en besproken over hoe we elkaar konden ondersteunen. Met als resultaat dat de klanten zich bij ons heel erg welkom voelen en deze waardering ook terug geven aan de medewerkers. De medewerkers vonden het een erg leuk en vooral ook leerzaam traject wat veel energie heeft gebracht!