Betrokken en bevlogen. Dat is hoe wij Debbie hebben leren kennen. Na goede referenties elders hebben wij haar gevraagd om met ons team ‘Dagelijkse Bankzaken’ aan de slag te gaan met de opdracht om de klantbeleving in onze bankhallen te verbeteren. Daarvoor hebben wij samen een maatwerkprogramma ontwikkelt onder de noemer ‘hospitality training’.

Dit heeft ze op een energieke en geheel eigen manier vorm gegeven waarbij uitstekend aansluiting is gevonden bij de verschillende behoeften van collega’s. Het heeft ze merkbaar aan het denken gezet over, en meer bewust gemaakt van het effect van hun eigen presentatie en handelen. Daarmee heeft ze een goede en ook gewenste bijdrage geleverd aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Haar betrokkenheid kenmerkt zich door de moeite die ze heeft genomen om collega’s te leren kennen en in contact te blijven. De bevlogenheid zit hem in haar enthousiasme, bezieling en gedrevenheid waarmee ze haar verhaal brengt. Noem het passievol. Dit heeft ook gemaakt dat we uiteindelijk ook kleur- en stijladvies hebben toegevoegd aan ons programma. Op voorhand leek het ons vooral leuk om mee aan de slag te gaan als teambuildingsactiviteit, maar is uiteindelijk ook zeer nuttig gebleken.


Graag wil ik je nogmaals ontzettend bedanken voor de superdag die ik heb gehad met jouw garderobecheck bij mij thuis.

Ik vond het super spannend maar je hebt me wel op mijn gemak weten te stellen en ik vond het verbazend hoe je mij in een korte tijd zo goed weet in te schatten en weet wat bij mij past.

Al jouw tips, informatie, inspiratie hebben nog dagen door mijn hoofd gespeeld.

Zo'n 23 combinaties uit mijn eigen kast! En een heel aantal zou ik zelf nooit bedacht hebben!

Wat fijn dat ik nu weet wat uit de kast kan halen om goed gekleed voor de dag te komen en ook om te weten wat me niet staat. Het geeft rust en overzicht en tegelijkertijd een heleboel energie en nieuwe inspiratie!

Sabine ter Beek

Samen met Debbie heb ik binnen de bank het traject Excellente Klantbeleving opgezet. Gericht op het optimale warme welkom en het creëren van bewustzijn bij de medewerkers rondom hun eigen invloed hierop.

Debbie is in staat om medewerkers op een hele positieve manier feedback terug te geven op hun houding en gedrag. Ze is hierin gericht op het positieve en de kwaliteiten die een ieder mee brengt. Daarnaast is ze heel goed in het lezen van mensen waardoor ze snel bij iemand binnenkomt. Door deze positieve aanpak heeft dit verandertraject voor iedereen een positieve uitwerking gehad.

Ik heb heel fijn met Debbie samengewerkt. Ze heeft in het begin goed in kaart gebracht waar ik als opdrachtgever naar toe wilde en welke stappen we daar voor dienden te nemen. Gedurende het traject hebben we geregeld contact gehad en besproken over hoe we elkaar konden ondersteunen. Met als resultaat dat de klanten zich bij ons heel erg welkom voelen en deze waardering ook terug geven aan de medewerkers. De medewerkers vonden het een erg leuk en vooral ook leerzaam traject wat veel energie heeft gebracht!


Een goede (eerste) indruk afgeven gaat niet altijd vanzelf. En die eerste indruk blijft dan ook nog eens lang hangen bij de ander. Tijdens de Vitaliteits-/inzetbaarheidsmarkt 'Fit for the future' bij KPN Customer Service in Enschede werden medewerkers op een inspirerende wijze door Debbie hiervan bewust(er) gemaakt gedurende de interactieve (mini)workshops van Jouw eigen kracht Imagocoaching.

Debbie weet medewerkers op een authentieke en energieke wijze te spiegelen wat het belang is van een goede (eerste) indruk. Hierbij geeft ze aanvullend tips & handvatten (op het gebied van o.a. kleuren, styling en non-verbale communicatie) die meteen toepasbaar zijn in de praktijk om de juiste snaar te raken in een eerste ontmoeting.

Alle deelnemers van de workshop waren zeer positief en enthousiast en zijn geïnteresseerd naar een vervolg hierop. Een echte aanrader voor iedereen!


Mijn 1-op-1 sessie met Debbie was één van de leukste en waardevolste workshops die ik het afgelopen jaar heb gedaan.

Debbie is absoluut heel kundig op het gebied van stijladvies en wijst je precies op de nuances die je niet uit de boekjes of internet haalt, maar voor jouw lichaamsvorm wel ál het verschil maakt.

Sinds haar uitleg kijk ik met hele andere ogen naar kleding, vormen en stijlen en kan ik veel gerichter winkelen. Ik ben nooit een type geweest die een hele dag winkel in en winkel uit kan slenteren, dus ik was altijd al redelijk efficiënt. Ik wist alleen niet goed naar welke kleding ik moest zoeken; ‘ik deed maar wat’.

Resultaat was dat ik – zeker de laatste jaren – steeds nonchalanter was geworden op gebied van kleding en een verkeerd plaatje in mijn hoofd had van wat mij goed zou staan. Ik weet inmiddels beter en er is een wereld voor me opengegaan. Bedankt!”


Op een heel b(l)oeiende wijze inspireert Debbie ons om er op ons best uit te gaan zien. Zij bouwt haar workshop daarbij zodanig op, dat het een feest is om uiteindelijk samen voor de spiegel te belanden.

Leren van haar en van elkaar! De ruimte vult zich al snel met de klanken van de ‘ooooh’s en aha’s’ van de deelnemers, onder de indruk van hetgeen ze zien als Debbie haar sympathieke en respectvolle individuele adviezen geeft. Energiek en vol zelfvertrouwen met een koffer vol…… goede voornemens (dat worden nog ‘andere kleren’), keer ik huiswaarts.

Zin in de volgende dag om dat wat ik aan praktische inzichten van een gepassioneerde vakvrouw mocht horen, toe te passen in het dagelijks terugkerende ritueel: ‘wat trek ik aan vandaag?’.

Nooit geweten dat ik de te bereiken doelen gedurende een dag positief kan beïnvloeden met de te kiezen van vormen, stijlen en kleuren en dat (aan)kleden dan opeens zo leuk en effectief kan zijn!